پس از سال ها انتظار و در دوره ششم شورای اسلامی و مدیریت شهری رشت؛
آسفالت خیابان جدید سعدی به سرگل پس از تملک ۹۸ ملک آغاز شد

گیل اقتصاد/رحیم شوقی با اشاره به عملیات روکش آسفالت منطقه سرگل رشت اظهار کرد: قسمت اول این مسیر از سمت سرگل اجرای روکش آسفالت آغاز شده و عملیات اجرایی آن پس از سالها کش و قوس و پیگیریهای مستمر طی سه سال گذشته، بالاخره در دوره ششم شورای اسلامی و مدیریت شهری به نتیجه رسیده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازگشایی این مسیر افزود: طی سه سال اخیر، حدود ۸۰ ملک در مسیر بازگشایی خیابان سعدی به سرگل خریداری، تملک و تخریب شده است تا امکان اجرای عملیات عمرانی فراهم شود.
شوقی تصریح کرد: این پروژه یکی از مطالبات قدیمی مردم منطقه بود که به دلیل معارضان ملکی سالها به تعویق افتاده بود، اما با همکاری دستگاههای مربوطه و اهتمام مدیریت شهری، موانع برطرف و عملیات اجرایی آغاز شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات آسفالت و بازگشایی کامل این مسیر، ضمن روان شدن ترافیک در محدوده سعدی و سرگل، دسترسی شهروندان به نقاط مختلف رشت تسهیل خواهد شد و گره ترافیکی مهمی در این منطقه باز میشود.انتهای پیام
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰