کد خبر : 7859
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مهر 1404 - 19:21
66 بازدید
در راستای پیگیری مطالبات مردم صورت گرفت؛
نشست مشترک نماینده مردم لنگرود با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

در راستای پیگیری مطالبات مردم شهرستان لنگرود در حوزه بهداشت و درمان، نماینده مردم لنگرود با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفتوگو کرد.
گیل اقتصاد/ مهندس مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود با همراهی یوسف گلشن فرماندار شهرستان لنگرود، امروز با دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رشت، دیدار و طی آن مسائل بهداشتی و درمانی شهرستان لنگرود مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست دکتر آشوبی با قدردانی از پیگیری نماینده شهرستان، بر تعامل مستمر با مسئولان محلی و همکاری برای ارتقای سطح سلامت و رفاه مردم تأکید کرد.
گفتنی است؛ در نشست فوق توسعه مراکز سلامتمحور، تأمین و تخصیص پزشکان متخصص، افزایش نیروی انسانی در مراکز تابعه و ارتقای کیفیت خدمات درمانی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت./انتهای پیام
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰