کد خبر : 7859
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مهر 1404 - 19:21
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نشست مشترک نماینده مردم لنگرود با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بسته هستند
66 بازدید

در راستای پیگیری مطالبات مردم صورت گرفت؛

نشست مشترک نماینده مردم لنگرود با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

نشست مشترک نماینده مردم لنگرود با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
در راستای پیگیری مطالبات مردم شهرستان لنگرود در حوزه بهداشت و درمان، نماینده مردم لنگرود با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.

گیل اقتصاد/ مهندس مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود با همراهی یوسف گلشن فرماندار شهرستان لنگرود، امروز با دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رشت، دیدار و طی آن مسائل بهداشتی و درمانی شهرستان لنگرود مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست دکتر آشوبی با قدردانی از پیگیری نماینده شهرستان، بر تعامل مستمر با مسئولان محلی و همکاری برای ارتقای سطح سلامت و رفاه مردم تأکید کرد.

گفتنی است؛ در نشست فوق توسعه مراکز سلامت‌محور، تأمین و تخصیص پزشکان متخصص، افزایش نیروی انسانی در مراکز تابعه و ارتقای کیفیت خدمات درمانی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت./انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.